Jag som trodde det skulle bli en lugn dag...

2008-11-14, 22:12:24 / Kategori: Allmänt
Jag har tatt det väldigt lugnt idag i alla fall till en början sen blev det mer fart o äventyr...Fredrik fick hämta Nina o mig o sen körde vi i racerfart till Karlshamn till Ninas läkare för hon hade fått en akuttid. Så jag var med in o allt o jag måste säga att det var en läkare i sitt praktexemplar haha. Läkaren sa inte mycket o kände sig mest besvärad verkade det som :P Jaja, jag vet inte hur läkare är, men alla dem jag har stött på så är de flesta knepiga förutom min sista läkare som operarade min fot för andra gången, han var grymt bra!!! Det hela slutade med att Nina fick en tid en annan dag också. Det gick inte att diagnosticera utan vidare utredning. Sen var vi hemma hos Ninas farmor en sväng, bara hon o jag. Den tanten är verkligen så frän :D Hon är såå modern o det finns inget man inte kan diskutera med henne, samtalsämnet idag var killar o allt som hör till det :P Därefter åkte vi o handlade o sen hälsade vi på Ninas syster o hennes kille...vi lagade spaghetti o köttfärssås. Men nu efter allt som har hänt idag så är det skönt att ta det lite lugnt. Trist bara att det inte blev att fika ikväll bara. Men det tar vi en annan dag. Imorrn ska Nina o jag till stan o prova en massa klänningar o fota hur vi ser ut i dem .... haha, tokigt värre :D / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?