Kliniska examinationen...

2008-11-12, 18:48:33 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag rätt sent. Trodde klockan var halv tio, men där trodde jag fel. Klockan var istället halv elva, men skönt o få sova ut nån gång! Sen när jag hade ätit frukost o gjort mig iordning cyklade jag till högskolans bibliotek o satte mig i datasalen o pysslade med min kliniska examination - powerpointen som jag ska ha till den o nu är jag uppe i 19 slides. Men jag pratade med Nina om det o hon sa att hon inte ens hade kommit halvvägs o hon hade redan 13 slides, så det är nog inte så farligt ändå, jag bara tyckte att det var mycket. Var med Nina på stan en sväng, hon kollade efter såna sidenhandskar som hon ska ha till sin cocktailklänning på dammiddagen :D Hon hittade ett par på randiga rutan. Nu lagar jag mat, ska bli gott! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?