Ledig idag, men klinik igår!!!

2008-11-04, 22:14:03 / Kategori: Allmänt
Igår hade jag klinik o det gick väldigt bra!!! Sen var jag iväg på aerobic direkt efter o sen var jag helt slut....Sen hände det inte så mycket!

Idag var jag hos Sandra o hade grupparbete, skulle skriva projektplanen till c-uppsatsen. Vi letade artiklar o sen läste vi igenom de vi hittade o så naturligtvis tröttnade vi på det också....haha :P

Håller på att laga mat nu, jag vet att det är lite väl sent, men jag har tränat i fyra timmar så det är välbehövligt även om jag inte är så jättehungrig. Det känner jag nog när jag börjar äta.

Imorgon ska Nina o jag köa för att få biljetter till dammiddagen, vi ska börja klockan 10.00 o innan dess ska jag hinna ta ut pengar. Förmodligen ska jag ner en sväng på stan också, vi får se helt enkelt. Hade tänkt gå ut på kåren på kvällen med Jakob o Anna m fl.  / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?