Lördag o bara mysdag!!!

2008-11-01, 15:33:52 / Kategori: Allmänt
Lördag o bara mysdag....satt i morgonrocken o myste rätt länge medan jag kollade på sex and the city :P Skönt var det...cyklade o handlade o sen har jag pluggat lite också. Ikväll ska jag titta på "Karl för sin kilt". Jag tror att det bästa att försöka va ensam är att umgås med sig själv o känna den inre tryggheten! So that´s what I´m gonna do.

Gjorde en äppelpaj med hemmagjord vaniljsås....det var hur underbart gott som helst! Snart börjar det skymma på här....hur kommer det sig att man längtar till vintern på sommaren o sen när det väl börjar bli vinter så längtar man till våren?

Idag vet jag vad Nina ska göra....hon ska mysa med sin underbare pojkvän i Karlshamn o Sandra o hennes syrra hittar på en massa skoj! Skönt med quality time med dem man tycker om :) / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?