Nya skor...yeah :P

2008-11-22, 16:42:41 / Kategori: Allmänt
Idag var jag på stan igen, kan inte få nog...näe, men det är fruktansvärt kallt ute så jag måste ha nått vettigt att ha på fötterna. I vanliga fall tycker jag det är det värsta som finns att leta o köpa skor. Jag förstår inte alla tjejer som tycker det är såå roligt att prova varenda sko i alla skoaffärer dessutom. Men det kanske också beror på att jag inte kan ha vilka skor som helst pga denna tåled som jag har opererat 2 ggr. Känns ganska rejält om jag ska ha nån sko med klack på. Visst är det trist att inte kunna ha det iofs...men nu när jag var på stan hade jag nästan gett upp hoppet på att hitta ett par bra skor o jag kan säga att jag inte ger upp så lätt i första taget...men så gick jag in på Wallenbergs o där frågade jag med en gång. Jag visade mina inlägg o sa att jag ville ha ett par snygga skor som passar mig o som jag kan ha dessa i. Jag sa att jag inte ville ha såna o så pekade jag på några modeller som stod uppradade för dem tycker inte jag är snygga! Det är ju en fördel om de både passar bra o är snygga. Oftast brukar man inte hitta den ultimata skon när man tänker så...men så fel jag hade!! Hon var verkligen en bra o tillmötesgående föräljare, jag blev övertalad direkt o smakar det så kostar det också. Men det var värt det trots allt :D Det var superkallt när jag skulle cykla hem igen med en bautakartong o motvind så det var skönt o komma in i värmen. Gjorde lunch o sen cyklade jag till Sandra för vi skulle ha grupparbete...blev inte så mkt till grupparbete, kändes bara skönt att göra något. O ikväll blir det bio med Sandra, vi ska se "Twilight". Är en vampyrfilm o det erkänner jag att jag aldrig har tittat på innan....ska bli spännande o se om jag tycker av den typ av genre. Man måste ju ge allt en chans o prova åtminstonde en gång eller hur?! Nu är det matlagning på gång, inget avancerat :P Men ändå... / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?