Pepparkaksbak med Sandra - my place

2008-11-30, 21:16:37 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag halv elva, så skönt o få sova ut kan jag säga!!! Sen spelade jag volleyboll, var inte så skoj som jag trodde det skulle va.

Efter det handlade jag o Sandra på ICA Kvantum o sen bakade vi pepparkakor hemma hos mig, jag åt ganska mycket deg så som Sandra sa....jag kommer förmodligen få ont i magen :P Men detta gör man ju nästan bara en gång per år. Fick en sockerkick så nu är man inte ett dugg sugen mer. Skönt!!! Sandra o jag mös med glögg, pepparkakor o lussekatter eftersom det är förste advent idag o lyssnade på julmusik :D Sandra gillade inte glöggen så mycket :P

Vi började även skriva på projektplanen för tobak. Var ute på en promenad med Jakob, vi har inte gått på hela veckan så det var skoj!!! Nu ska jag plugga lite till, måste läsa en artikel o reflektera över den tills imorgon då vi ska ha etisk reflektion efter vår statistikföreläsning. Måste ringa mamma också o checka läget :P /kramis






Min pepparkaka!!!! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?