Provning av klänningar o 60 foton senare!!!

2008-11-16, 10:12:11 / Kategori: Allmänt
Igår så skulle Nina o jag gå på stan o prova en massa klänningar o fota detta. Vi gick i regn o blåst till stan med varsitt paraply o naturligtvis skulle mitt trilskas med mig. Varje gång det kom en liten vindpust så vände sig mitt paraply ut o in o det skulle krångla o ha sig...jag slår vad om att det såg skitkul ut haha. När vi väl var framme i stan så hivade jag paraplyet i närmsta papperskorg för till o med pinnen på paraplyet var lite snett o vingligt :P Provning av klänningar o 60 foton senare så hade Nina o jag skrattat så mycket att vi nästan var dubbelvikta haha o folk måste ha undrat vad fan vi höll på med i egentligen i den lilla provhytten... :P Det var superskoj o bara göra massa olika poser o så. Därefter gick vi till House of Bagels o åt lunch o jag drack en caffe latte med vit choklad o grädde o Nina en samma sak fast med sirap o marshmallows istället, såå gott!!! Senare på kvällen gick jag en promenad med Johannes, det var längesen jag träffade honom o efter promenaden kollade vi på simpsons hemma hos honom, saknar det lite. Ytterligare lite senare på kvällen kände Jakob för o gå en promenad...han var lite snacksugen, men han hade inte förväntat sig att träffa en Lina som antingen var övertrött o sprallig eller bara va det ändå, han hade precis kommit tillbaks från en studentambassadörgrej som var i Göteborg o han va nog egentligen ganska trött, men han blev allt på g sen. Efter promenaden gick vi hem till han o han drack en cider o jag en öl o vi dansade järnet, var hur kul som helst. Hela dagen har var alldeles, alldeles underbar som Askungen säger i kortfilmen på julafton när hon vill gå på balen på slottet...kikar ut genom fönstret o drömmer sig bort!!! Den filmen var förresten en av mina favoriter som liten bland många andra förstårs :D / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?