Stan med Sandra!

2008-11-22, 09:35:48 / Kategori: Allmänt
Igår var jag o Sandra på stan...ringde henne på morgonen medan hon satt o åt frukost! Tur att jag inte väckte henne iaf :P Mina lurar till mp3 hade gått sönder o nu var det inte bara gummit runt om som hade lossnat utan det var en metallplatta. Jag vet inte vad den var bra för, men jag chansar inte....vill ju inte få sämre hörsel!!! Sandra behövde också ett par nya såna. Sen hittade jag en mössa, halsduk o vantar. Skönt nu när det börjar bli kallt o då menar jag kallt....för igår frös jag ända in i märgen :P På vägen hem så skulle jag gå över ett övergångsställe o då så var det en bil som fick sakta in lite...den var full med killar o en av dem skrek " Flytta för helvete på dig din jävla hora..." Jag blev förbannad, men jag sa ingenting tillbaks för det ska man aldrig göra. Speciellt inte så eftersom bara det kan de tycka är en anledning att kanske börja mucka eller så....inte vet jag, men sånt är idiotiskt, men dagens sanning tyvärr!!! På kvällen gick jag en promenad med Jakob o då träffade vi Elin också med hennes hund Rambo, haha....den hunden alltså. Så liten o ändå så mkt krut i den! Den for runt överallt som en skållad råtta... :D Söt var den!!! Sen läste jag cosmopolitan o där i fanns det ett uppslag om "Min pinsammaste sexhistoria" o ni kan ju bara tänka er mig dubbelvikt på golvet av skratt... :P / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?