Träning o plugg = rolig lördag, eller hur... :P

2008-11-29, 13:37:53 / Kategori: Allmänt
Vaknade tidigt idag vid 8.00 så jag åt frukost o kolla lite på tv. Sen fick jag sån lust att cykla....var motvind nästan på alla håll o kanter, blåste skitmkt så jag var helt slut när jag kom hem. Körde lite styrketräning här hemme också, får ju passa på när man ändå är igång :D

Internet bara la av igårkväll vid halv elva....blev något irriterad :P Men så funkade det inte imorse heller, men nu gör det de, så det är som rena lotteriet haha :P

Sandra kommer hit snart, så nu har jag städat o julpyntat till o med o sitter just nu o lyssnar på julmusik....tokigt eller hur? :P

Pratade med min syrra förut! Jag tror hon behövde lite uppmuntran faktiskt, har tänkt ringa henne ganska många gånger denna veckan, men så hade hon bytt mobilnr eftersom det var ett annat abonnemang nu! Ringde hem till henne istället o Isabellh, Simon o Emelie var det full rulle på....haha!!! De skulle baka pepparkakor sen, så mysigt...det vill jag också göra. Frågade henne om hon ville se SAW-filmen med mig när jag kommer till Linköping....trodde hon tyckte om såna filmer, men där hade jag tydligen helt fel. Hon tittar gärna på andra såna filmer men inte Saw, hon tyckte de var för läskiga o jag känner att jag vill titta på den för jag har sett alla dem andra o vill gärna se hur det fortsätter. Trist att den inte visas i Kristianstad o ingen annan vill ju se den, får kanske gå på den själv då i värsta fall. Men å andra sidan gör det ingenting o göra det, bryr mig inte så mkt, andra kanske tänker "va sorgligt att gå själv" men va fan då....spelar ju faktiskt ingen roll, eller?

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?