Värtsa äventyret, jag kan bara säga implantat :p

2008-11-27, 08:05:44 / Kategori: Allmänt
Igår var jag vakna jag klockan 6.30, skulle iväg på en grej klockan 8.00. Cyklade till stan o sen när det var klart så cyklade jag inom affären o handlade. Sen ner med tvätten! Därefter pluggade jag o sen vid 11.45 så iväg till gymmet vid skolan o träfa Sandra så att vi gick ihop upp till implantatföretaget som ligger i Krinovahuset. Hade ingen aning om det innan :P Det var bara jag, Nina, Edwina o Sandra som hade tagit chansen att komma dit o lyssna på deras affärsidé o vad dem håller på med. Vilka tekniker dem använder o hur det är möjligt. Vi fick se en presentation om det o sen fick vi gå runt o titta. Vi fick även en baguette o det är så svårt o äta samtidigt som nån frågar grejer o pratar hela tiden tycker jag...när ska jag hinna tugga!! :P Haha, näe riktigt så illa är det aldrig :D Han som höll i det frågade om vi tog examen i vår o jag bara "Nä, vi får vår legitimation till jul o sen är det C-uppsatsen kvar till våren!" Då blev han alldeles till sig. Jag kan bara säga att det är alltid bra att ha kontakter. Så frågade han vad vi skulle göra precis efter detta o vi bara vadå? Så vi fick åka iväg till en privatklinik här i kristianstad o gå runt o kolla. Imorgon ska vi få se en operation där också, så skoj :D Snacka om vilket privilegie. Vi blev även bjudna att följa med på en heldag i Höör där det bara är operationer där det ska sättas in implantat o det är han som gör det också, så spännande. Egentligen ska han va pensionerad, men han tyckte det va så kul! Den 11 december bär det av, tidigt på morgonen dessutom, får typ gå upp klockan 5.00, men som tur är så får vi åka med han. Vi fick värsta företagsidéerna också till följd av denna "julaftonsdag" så alla vi 4 vill öppna en egen klinik o vi satt o spånade hemma hos Nina om det över en kopp te. Vi var jätteivriga allihopa!!! Problemet med att öppna eget är ju trots allt frågan om vart vi ska få vårt kapital ifrån...alltid ett ständigt bekymmer för många företag. Idag är det föreläsning om tobak! Hoppas den blir intressant, ska skippa o gå på lite av den för vi ska kolla på operation istället...jag menar en sån här chans dyker inte upp så ofta, så man får ta den när man får den serverad på silverfat! NU ska jag fixa håret så jag inte ser ut som ett troll ;) / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?