Äntligen internet igen

2009-04-29, 20:08:38 / Kategori: Allmänt
Nu har jag fått tillbaks mitt LIV...haha, mitt internet funkar igen :P har inte funkat på nästan 2 veckor! Så jag har känt mig lite handikappad och inte up to date!!! Inte konstigt egentligen med tanke på att allt styrs via nätet känns det som.

Igår hade vi klinisk examination o det gick jättebra!!! Jag var inte ens nervös för jag var säker på min sak liksom! Idag hade vi en föreläsning inom området geropsykopatologi...det var väldigt intressant o det som gjorde det intressant var nog att föreläsaren var såå bra! Hon drog egna exempel från verkligheten med patienter hon haft hela tiden, vilket gör att man kommer ihåg o kan sätta all info mer i relation till verkligheten. Man kommer dessutom ihåg allting bättre också! Toppen :D

Imorgon är det handledarträff med Carina o idag pratade vi o planerade examensdagen med studentprällen o det roliga var att han sa "fan" hehe...:P

Sandra o jag var även på stan idag o strosade runt lite. Jag hittade ett linne o en t-shirt...kändes som om jag behövde det :D

/ Kramis





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?