Doxyferm o kortisontabletter + kortisonspray

2009-04-03, 13:55:14 / Kategori: Allmänt
Nu har jag vart på sjukhuset hos öron-näsa-halsläkaren. Jag tyckte det var skitläskigt så överläkaren gjorde behandlingen på mig. Jag fick en spray uppsprayad i näsan - skitstark, sen så satte de in som bomullstops fast mycket längre skaft, 4 st i vardera näsborre med nått medel på som skulle vara avsvällande. Det fick jag sitta med i 25 min. O sen efter tio minuter börjar jag känna att tänderna från trea till trea blir bedövade o så satt jag där o kände....då kommer han föbi o säger "blev det bedövat?" O jag bara "ja" då sa han "detta är rediga grejer o ingen sockerlösning här inte :P" Haha, han var hur skön som helst :D Han var skitbra på detta, många års erfarenhet!!! TACK så mkt att jag fick hjälp idag. De på vårdcentralen fattar ju ingenting... Jag fick penicillin - doxyferm o sen fick jag kortisontabletter o så ska jag ff ha dubbel dos av min nasonex - kortisonspray! KNASDOKTORN sa igår på VC att jag skulle ha näsdroppar - vanliga! Helt sjukt! Det var hur svullet o igentäppt som helst sa dem idag o sen så vätska bakom trumhinnan på ena örat, det som jag hade mest ont i!!! Snacka om att man känner sin kropp....åter igen! Suck!!!

I eftermiddag/kväll ska Sandra o jag grilla korv tillsammans, ska bli skoj! Få nått annat att tänka på o lite sällskap, Alfons ska också följa med så det blir ju skitskoj! :D Ser fram emot det :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?