EXAMENSKLÄNNING :D

2009-04-30, 19:21:32 / Kategori: Allmänt
Här är en bild på min examensklänning :D som Sandra hittade till mig idag när vi var på stan på Sandelins. En av de vackra klänningarna från märket VILA. Egentligen hittade Sandra den igår när vi var på stan, men då hade tydligen jag försvunnit typ, :P Näe, men vi kollade på den idag istället!



Idag satt jag utanför mig med en bok där på loftgången o solen strålade så det stod härliga till så jag fick faktiskt färg :) Redan!!! Det var inte illa, men jag har ju också lätt för att bli brun!!

Sandra o jag passade på att äta en glass på stan! Kulglass då o jag skulle ta tre kulor av 3 smaker....tror ni inte jag fick typ 3 kulor av respektive smak :P Helt TOKIGTmycket glass var det! Så Sandra tog bara 2 kulor när hon beställde efter mig när hon såg hur mkt glass det var :) Jag orkade ju inte min! Jag måste säga att pekannöten var så himmelskt gooood!

Sen var ju ute o ruscyklade av mig istället för att gå till gymmet! Det var motvind, men det var härligt o bara cykla av sig, det var längesen förutom när jag var i Linköping för ungefär 2 veckor sen då :P

Sandra åker till sthlm imorrn så jag är lite solokvist! Men, det är ju skönt det också för då kan jag passa på o njuta av lite ensamtid o kvalitetstid med mig själv :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?