Götet... :P

2009-04-22, 08:25:51 / Kategori: Allmänt

Kom hem igår från Alingsås! Jag var på en jobbintervju i Lördags, mitt i centrala göteborg låg kliniken och den var väldigt liten. Sen träffade jag Dan! Han, Richard o jag åt lunch o sen efter satte vi oss vid kanalen o åt glass. Första riktiga glassen i år med smakerna - lakrits, jordgubb o daim. Sen har jag vart i Alingsås resten av tiden. Sen fiskade jag o Richard en dag. Vi skulle även grilla korv o engångsgrillen gick ju inte o få igång. Så en tandsticksask senare kommer han på den geniala idén o ta lite bensin på papper för att det skulle fatta eld överhuvudtaget. Men då hade vi inte nån tändsticka kvar, men vi letade bland de använda i grillen o vi hittade en halv.... :P Snacka om o leva på hoppet!!!! :D Haha!!!

Igår hade Sandra o jag en handledarträff med Carina. Vi diskuterade C-uppsatsen o vi fick ändra ganska mkt. Det var mest småplock som det grammatiska, men det var även lite som vi skulle fixa till o skriva om o så. Sandra o jag delade upp det lite o jag ska skriva sammanfattningen o Abstractet, hon ska skriva om det som Carina tyckte till om igår. Sen ska vi träffas på torsdag o göra resten. Det ska va färdigt på tisdag, helt o hållet för sen ska Carina tycka till lite till o sen ska det lämnas in!

I helgen blir det lugna puckar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag kommer nog på något!!! Sandra ska hem till Karlskrona för hennes syrra fyller år!

Jag ska snart göra mig iordning :) Malmöstudenterna kommer idag!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?