Götet!!!

2009-04-17, 15:29:39 / Kategori: Allmänt
Snart ska jag ta tåget till Götet! MIna föräldrar kommer även att va där! Ska bli spännande :P Idag var Sandra o jag på stan o skulle fixa med menyn till avslutningsmiddagen på lilla Tavernan. Om det blir dåligt väder så ska vi sitta inne nere på nattklubben, annars ska vi äta på uteserveringen :D Hoppas det blir fint väder då...kan man beställa det tro?! ;)

Vi åt lunch på stan o vi letade löpskor till Sandra! Hon hittade ett par i lila o vitt inne på Team sportia så dem fick det bli! :D Härligt! Det är sol, men ändå lite kyligt här o var eftersom det blåser! Nu har jag ätit årets första jordgubbar, tyvärr var dem inte svenska, men spanien får duga. Börjar ju med S båda två, så så dumt kan det inte va :P

Nu har jag packat klart, hoppas inte jag har glömt ngt!

Såhär ser jag ut idag :P



Här är även armbandet som jag gjorde i lkpg...



Inte så bra skärpa...men men!!!




/ Kramis

Sandra Torefalk

Vad gullig du är Linis! Tack så mkt! Du är inte så dålig själv heller ;) Jag skickade arbetet till Carina igår kväll. Hoppas att du har det mysigt, jag längtar efter att få höra allt om allt!

Kramar!



2009-04-19, 09:06:07 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?