Grillning at my place

2009-04-03, 20:01:02 / Kategori: Allmänt
Ikväll grillade jag o Sandra hemma hos mig här nere. Solen lyste o det var absolut en helt underbar kväll :D Så skönt så o gott med premiärgrillning av korv. Det blev tunnbrödsrulle med potatismos o grillad pölse o go sallad till som Sandra hade gjort. Hon hade gjort den med vitlöksdressing, mums säger jag bara :D

Alfons var jättemysig han med o jag blev så glad över att dem båda var här :D Piggade verkligen upp :)

Richard ringde ikväll o jag blev hur glad som helst! Nu har jag blivit lite mer positivare o jag känner hur det börjar släppa lite i näsan nu, puh va skööönt!!! :D

Läser förresten den andra boken av twilightserien som heter New moon o i den så överger Edward sin Bella o hon blir helt förstörd. Därefter börjar hon umgås mer o mer med Jacob o sen så visar det sig att han blir en werewolf precis som legenden han berättade för Bella i första boken. Dock visste ju inte han om att legenden var sann förrens nu. De enda fiender som dem har är tydligen vampyrerna. Det är så spännande, jag fick den med posten förra veckan o jag har redan läst halva boken o det är 600 s i den ungefär.

Bilder från ikväll kommer lite senare :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?