Hur kan man lyckas med detta?

2009-04-30, 21:09:23 / Kategori: Allmänt
När jag skulle laga spaghetti med köttfärssås så skulle jag ta ut paketet med spaghetti ur skåpet o jag tänkte ju inte på att den var öppen så det blev ju spaghetti överallt o kolla in bilden, hur kunde det bli så...snacka om att jag höll på o skratta ihjäl mig :P



Hahahahahahha!!!!!

Här kommer lite andra bilder också...




En ljuddämpare som gick helt åt skogen :p Haha!!! Hängde ju ner så till slut fick man ju slita loss den o bilen lät som fan :P



Kolla in vilken sötis :D



Denna fisken fångade jag....Gös 5.7 kilo :P Snygg va? :D



Snacka om trassel :P Haha!!!



Jag med mina solglajor :P



Båten som tydligen kallas för Bismarck av Robban :P

Nu så är det en film som går på 5an som är bra En geishas memoarer!

På LÖRDAG blir det FEST!!! Wohooo :D:D:D

/ Kramis





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?