KLINIK - idag me :P

2009-04-08, 17:19:18 / Kategori: Allmänt
Klinik idag med...det gick bra o jag ska bara ha ett extra klinikpass! Puh, jag trodde jag skulle få 4 st eller nått :P Idag var jag med den andra gruppen o jag måste säga att min grupp är sååå mkt bättre :P Näe, men man är ju mer van vid dem....de andra som är i denna gruppen känner man ju inte på samma sätt, men det var härligt ändå!!!

Jag är ganska snabb av mig så jag var klar med allt jag hade att göra kvart över fyra! Så jag fick gå 20 min tidigare :D Passar ju skitbra eftersom jag måste packa. Har inte gjort det än o det är 2 timmar kvar lite drygt tills tåget går. Linköping here I come :D Ska bli så skönt o komma hem!

Förresten imorse så vaknade jag helt chockad över att det blixtrade till när jag skulle kolla vad det var för väder ute :P Åskade skitmkt o sen så ösregnade det så att det till o med smattrade på dörren...

Ska ta tag i det nu då :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?