KLINIK

2009-04-07, 21:24:06 / Kategori: Allmänt

Klinik hela dagen var det som var på agendan :P Jag såg äntligen fram emot o ha klinik, vi har så bra handledare nu. Allt är så lugnt! Skööönt!!! :D Jag hade återbud, men som tur var fick jag in en annan patient o allt gick så smidigt idag så det inte var sant. Sista passet hade vi städning o det gick hur fort som helst. Passade på o fråga handledarna lite om jobbintervjue o så o hur dem tyckte jag var på klinik med patienter. :) Väntade på Sandra en timme, men det var bara skönt att inte göra nått sådär speciellt, utan bara hjälpa till lite o så!

Handlade lite på ICA, måste ju ha frukost imorrn bitti o nått enkelt på kvällen innan jag ska med tåget! Var i affären med Jakob sen, mest för o få en promenad o röra på mig! Blev ingen innebandy idag heller för min del :( Trist, men kom igen nästa vecka...då är jag där :D Frågade Linda i klassen o hon tyckte inte jag skulle börja träna än...

Nu är det skinande rent hemma...har skjutit upp städningen hela helgen, men man vill ju ha det fint när man kommer tillbaks, alltid skönt o ha det så. Nytvättade lakan o nystädat :D Det är härligt det!!! Det är ju egentligen inte så jobbigt o göra det, men man tar bara inte tag i det helt enkelt.

Eftersom jag inte åt nått speciellt så ikväll. Åt bara flingor med mjölk så ska jag göra en sallad o ha med mig till skolan imorrn...:P

Inget Desperate Housewives ikväll - den jä*la hockeyn!!!! Grrr.... :P

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?