Kristianstad

2009-04-13, 17:53:15 / Kategori: Allmänt
Nu är jag tillbaks i Skåneland :P Det var fint väder här nere med! När jag åkte tåget så var det en teknisk sak med kurvlutningen som inte funkade så i alla kurvor lutade det lite extra o X2000 är ju inte känt för att va söligt så där svischade man förbi skog o sjöar som om man åkte en bergodalbana ....haha skitskoj! :D

Har handlat lite så jag klarar mig i veckan förhoppningsvis! Behöver ju inte så mkt, ska åka igen på fredag! Då blir det Götet istället :)

Tänkte att jag skulle träna idag o cyklade därför till gymmet 24 seven, men det hade stängt idag o det kunde man väl ha räknat ut, men jag tänkte ändå prova :P Det blev att jag sprang 40 min ute istället o jag kan säga att så trött o jobbigt som det var har det inte vart på länge! Sista biten tog det i stort sett helt stopp i benen :P Men jag ska inte ha för höga krav på mig själv. För det första så var jag ute o tränade o för det andra så var det ganska länge sen jag kunde köra kondition! Inte så lustigt med andra ord :P

Ikväll kommer även Sandra hem till Kristianstad! Jag har inte riktigt koll på när exakt, men det skulle va ganska sent så jag får prata med henne imorrn :D Det ser jag fram emot! Vi ska ha etisk reflektion imorrn också, det är inget som man ska förbereda sådär direkt....vi ska bara prata om sånt som faller oss in just där o då!

Nu är jag skitsugen på o börja packa ihop mina saker i lägenheten! Vill ju flytta nu :P Haha!!! Snacka om att det känns som om man är klar i Kristianstad o vill ut på nya äventyr :D Samtidigt kan det ju va trist för man lär ju inte se dem i klassen så ofta sen! Det är ju också lite vad man gör det till själv som med allting annat! Trots det så finns det ju även vissa saker som man inte kan påverka!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?