Linköping

2009-04-09, 11:12:00 / Kategori: Allmänt
Sov skitbra inatt i min sköna säng :D Idag ska jag möta upp mamma på stan o äta lunch med henne! Ska bli mysigt :) Ska cykla dit, ska bli skönt o få komma ut lite trots att det inte är så fint väder. Skulle tydligen bli sol framåt eftermiddagen. Det ser jag fram emot!

För första gången någonsin så har jag fått titta på mammas tänder, fick se den nya lagningen o vilken tand som ska lagas nu på onsdag också :D Haha, inte illa!!!

Sitter ff här i myskläder, men ska snart göra mig iordning för att cykla! Tyvärr så har jag ju inte kameran med mig så det blir inga bilder :( Lite trist kanske!
 
Var totalt fullt på tåget igår förresten, X2000! Det var en som satt på min plats o den pratade engelska så sa jag "Excuse me, do you have a ticket for this seat?" Det visade sig att hon hade en obokad biljett på tåget. Grejen var den att jag kände mig lite taskig för hon o killen som satt där var mitt inne i ett samtal....men, men vad ska man göra! Fanns ju knappt plats nånstans :P Populär tid att åka på tydligen o sen är det snart påsk o alla ska hem till sin familj o sånt!

Sandra har kommit på ett tema till C-uppsatsen, "Medvetande", det är inte lätt för vi har funderat på det ett tag! O sen är ändringarna klara som vi fick av Carina, vår handledare...då är det bara att börja på diskussionen sen då :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?