LÖRDAG o underbart!

2009-04-04, 17:13:51 / Kategori: Allmänt
Vaknade 6.30, åt frukost o tog tabletter. Fortsatte läsa i min bok o sen så bara blev jag så trött så jag somnade o vaknade 11.30 :P Hehe!

Sandra tränade på morgonen, men sen träffades vi på stan o gick o kollade på present till mamma! Nu är det fixat o jag tror hon blir glad :D Sen cyklade jag hem o sen så följde jag med Jacob till affären o köpte mineralvatten o tuggummi! Så skönt det är ute, 15 grader idag med o vet ni?! Det är så soligt o det har bara sagt pang o så är det vår. Härligt! O nu blir nog Richard glad för nu börjar alla fiskarna att leka o para sig så det är ganska lätt att få nästan vilken fick som helst nu. Förutom lax som leker på hösten :)

Nu blir det lite uppdatering av bilder som togs med Sandras kamera igår - myskväll med grillning at my place



Sandra o Alfons



Jag! Skitglad över att äntligen få grilla :D



Blev pölse - vi ville känna oss lite som danskar för en stund :P



Rosa byttan är Sandras sallad som var skitgo med vitlöksdressing :D



Alfons var såklart med :D



Alfons diggar min säng :D Tror han letade efter Richard också :P Han gick runt o bara nähe, var han inte här...hehe



Sååå sööt!



Tira in svansen va söt....vi lekte med Alfons jättemkt :D

Enjoy!!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?