Mjörn

2009-04-25, 11:23:10 / Kategori: Allmänt
Jag fick ett ryck i torsdags morse att jag ville till Richard så jag åkte till alinge på kvällen! Så skönt att få se han igen trots att det inte var så länge sen.

Igår hämtade vi hans båt som var i Mellerud o vi kollade även på tyg till min blivande klänning o jag hittade ett tyg som var mörkblått! Köpte sidenband i tre olika färger till. Vi får se hur det blir, svårt att föreställa sig den just nu, när man inte vet :P! Det hittade vi i Vänersborg. Snart ska vi iväg ut på Mjörn med båten o trolla...ja, fiska alltså menar jag då :D

På tisdag är det klinisk examination och jag har vart klar med min presentation i flera veckor nu...!!!

Soligt o fint väder är det :D Wohooo!!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?