Muskelverket

2009-04-12, 13:24:23 / Kategori: Allmänt
Nu har jag vart o tränat på muskelverket, ett gym som ligger på Eriks jobb! Orkade 30 min sen var jag helt slut, inte så konstigt när jag inte har tränat på 4 veckor :P Får se om jag har nån träningsvärk imorrn!!!

Snart kommer min syrra o kottarna hit tror jag! isabellh ringde hit förut o sa att hon ville komma nu med detsamma! Hahaa sååå söt!

Imorgon åker jag hem till Kristianstad igen o Sandra också! Denna veckan är det lite bra föreläsningar o så. På tisdag är det etisk reflektion o på eftermiddagen är det en föreläsning om kvalitativa metoder. Sen på onsdag är det erosionsskador o nutrition, heldag. Torsdag är det sista dagen på kliniken, på förmiddagen är det utvärdering av kursen o efter lunch har jag min allra sista patient! Härligt! Helt otroligt att man aldrig mer ska ha patienter i dem lokalerna. Fredag är det ingenting som står på schemat förutom att jag ska åka till Göteborg :D Ser fram emot det jättemkt!

/ Kramis   ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?