Scones

2009-04-06, 07:26:46 / Kategori: Allmänt
Det är ju skitlätt o göra scones :P Idag ska jag ha det till frukost för jag får ju inte äta flingor med mjölk eftersom jag har penicillin, men man måste ändå äta tillsammans med det jämfört med andra sorter.

Idag är det först att träffa Carina o sen efter det ska jag kolla om jag har nåra återbud tills imorrn, annars får jag ringa in nån annan så är det bara för jag ska ha fullt imorrn. Förresten så måste jag fråga Carina vad som hände med tobaksarbetet. Om vi har fått betyg i det ännu eller inte. Därefter ska vi till biblioteket o diskutera denna D-uppsats som heter "Lärares upplevelse av drogförebyggande arbete" Ska bli lite intressant, men Nina är sjuk idag så hon kommer inte så jag hoppas att Edwina o Zanna is up for it!!! Krya på dig NINA :D

Efter det vid 14 ska jag tvätta :P Ska ju snart åka till LINKÖPING - ska bli såå härligt o få komma hem o träffa alla igen. Min morbror o mina kusiner o min syrra o de tre kottarna Isabellh, Simon o Emelie. Undrar om dem har vuxit lite.... :) Det har dem garanterat. Men först ska jag ha 2 klinikdagar i rad för jag har bytt lite med NIna o tur är väl det att hon slipper för hon är sjuk. Behöver ju hon inte ta igen nåra pass :) Det måste jag göra!

Snart är det examination av det kliniska fallet, får ta med mig datan o öva på det :D Ska bli rätt skoj ändå, för man får ju ändå bra feedback på hur de andra i klassen tänker o hur dem skulle ha gjort/behandlat patienten...

Solen kikar fram lite idag :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?