Sjukhuset

2009-04-03, 06:01:53 / Kategori: Allmänt
Igårkväll var Sandra med mig till sjukhuset! Detta funkar ju liksom inte, jag har vart sjuk i 3 veckor varav feber i 2 och sen har jag vart på vårdcentralen 3 ggr på en vecka. Fått antibiotika o rekommendationer att köra dubbel dos med min nasonex. Så det har jag gjort, men det har inte hjälpt. Så sista gången jag var på VC var igår eftermiddag o vet ni vad läkarn säger?! Jo, "Nu följer du mina rekommendationer o använder näsdroppar en vecka typ otrivix" Jag tyckte det var helt sjukt eftersom nasonexen är en kortisonspray. Jag blev lite ledsen där. Men sen så åkte Sandra o jag in till sjukhuset så idag har jag fått tid så jag ska på skiktröntgen halv åtta o sen ska jag till öronläkaren. Äntligen någon som lyssnar!!!!!

Så nu missar jag mitt seminarium o Sandra får hålla ställningarna angående vår C-uppsats!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?