Söndag

2009-04-05, 12:21:45 / Kategori: Allmänt

Sandra fick ett samtal idag om att hon inte fick komma på intervju fast de hade bestämt tid o så för ett tag sen. Såå tråkigt! De hade redan anställt en annan person. :(

Idag har jag gjort absolut ingenting :P Förutom o pluggat det jag ska ha gjort tills imorrn. Vi ska nämligen gå igenom en D-uppsats som är uppbyggd av en innehållsanalys :D Passar skitbra eftersom jag o Sandra själva gör en sån typ av uppsats. Men jag ska ta tag i o rensa kanske efter lunch nu :D Kan behövas...Mamma ville prata om min examen o ja, det ska bli spännande...jag riktigt längtar nu o det är inte lång tid kvar. Jag vill ha en fin klänning också o jag hoppas på att det är sol den dagen  - 29 maj

" Beuty lies in the eye of the beholder"
o det stämmer ju faktiskt, ungefär som "Smaken är som baken - delad" Haha!!!!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?