Stan o fika med pappa

2009-04-10, 16:06:31 / Kategori: Allmänt
Nu har jag vart på stan o fikat med pappa o syrran! Ska kanske hem till syrran o färga hennes hår ikväll! Hon ville det i alla fall o sen ville hon titta på film....var ute o cyklade i det härliga vårvädret i förmiddags o nu så tar jag det bara lugnt!!!

Nästa helg så erbjöd sig mamma o Erik att följa med till Götet, men jag får åka tåget dit, men de ville göra nån lite resa så bara se nått annat i vardagen så då ska dem bo på hotell o de tänkte boka ett enkelrum till mig också då i samma veva. Plus att vi ska äta lite efter intervjun i såfall - räkor :D Ska bli gott!!! Men jag behöver ju inte umgås med dem hela tiden :P De vill ju göra saker själva o så. Det blir väl att gå på stan för min del :D O kolla runt litegrann! Kanske fika också o bara ha det skönt! Nu sitter jag o drömmer mig bort :P Hehe!!! Så det kan gå, tokigt va?!

Vi får se hur det blir! Nu ska mamma hjälpa mig att snygga till tabellen till C-uppsatsen...jag försökte imorse men det blev inte som jag ville o hon är expert på sånt. En av hennes arbetskollegor kom till henne i onsdags o sa..."kan du komma in till mig när du har tid?" Mamma svarade "Ja, jag har tid nu!" Så följde hon med o sen så sa han "sätt dig här vid datorn" O hon gjorde det o sen fick hon nästan dra ur honom vad det var han ville. Han ville tydligen ha hjälp med att vidarebefordra mail o sånt för han skulle ha semester o sen var det ju telefonen också o göra så att telesvaret kommer igång med en gång :P Mamma bara "Kunde han inte sagt det med en gång! Så hemlig han var...." Hahaha!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?