Uppdrag utryckning

2009-04-10, 23:35:48 / Kategori: Allmänt
Erik o jag ryckte ut till Maspelösa, en litet ställe med nåra hus o sen ett pumpstation. Det var översvämning på golvet inne i pumpstationen...jag körde bilen! Det var min uppgift :D Härligt o få köra lite...*tut*

På kvällen nu fick jag göra en annan utryckning... :P Fick färga håret på syrran! Nu i mahognyfärg...det blev snyggt! Jag fick reda på att hon inte kommer på min examen, jag blev lite ledsen för hon har inte vart nere nån gång under de tre åren jag har pluggat o bott där :( Men det finns inget o göra åt det! Fanns tydligen ingen lösning på problemet!

Cyklade hem som en dåre sen...haha! :P Det är jag i ett nötskal :D Chilinöt kanske :P

/ Kramis


GLAD PÅSK!!! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?