Vädernissarna hade rätt för en gångs skull

2009-04-09, 16:19:42 / Kategori: Allmänt
Vädernissarna hade rätt, det blev soligt nu på eftermiddagen. Jag var o lunchade med mamma på Ming Palace o fick min favvosås - jordnötssåsen, den slår alla andra jordnötssåser :p Sen gick jag en runda på stan o hittade lite hårspännen o snoddar till Emelie o Isabellh o sen ett par solisar till Simon med spiderman på. Det ska dem få i påskägget istället för bara godis. Dem äter nämligen inte så mkt godis :P Så det är inte jag som är elak :P Haha!!!

Cyklade förbi Carinas café på vägen hem o stannade där en stund o pratade lite o så! Skönt o bara göra nått! De har gjort om ganska mkt kring tinnebäcken så det är hur fint som helst när man cyklar där nu :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?