Vaknade av ett duns

2009-04-10, 07:58:45 / Kategori: Allmänt
Mina föräldrar bor i lägenhet o imorse vaknade jag av ett duns :P Då var det barnen, i lägenheten ovanför, som var vakna tidigt o lekte. Sen efter dunsen så kom självklart skrik o gråt. Så lyhört var det här denna underbara långfredagen. Glömde dra ner persiennerna så solen skiner rakt in, så jag hade ju vaknat ändå :P Ska tydligen va fint väder hela helgen så det blir ju mysigt!


Lite bilder på syrrans kottar!!!



Emelie - hur söt som helst...btw såna tofsar som hon har hade jag också när jag var liten :P



Isabellh :D




Isabellh :D



Simon älskar o cykla!!! :D



Simon :D Charmtroll o kommer säkert fortsätta va det när han blir tonåring :P



Emelie!!!

Syrran berättade igår att Emelie är rädd för glassbilen, så varje gång glassbilen kommer o låter så "didedidedodidididididi" så springer Emelie till min syrra o bara, neeej! Haha :P Isabellh o Simon vet ju vad det är så dem bara....den är inte läskig - det är glass!!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?