Fredag, äntligen!

2009-08-07, 19:20:22 / Kategori: Allmänt
Idag är det äntligen fredag, ingenting som ungått någon hoppas jag! Var o tränade S-core 30 min o sen kondition i gymmet på 15 min! Skönt o starta dagen på det sättet! Sen blev det lunch hemma o sen drog jag till skräckleparken med boken o satte mig där, åh såå varmt det var i solen! Det var hur många som helst där. Tänk att en park kan blomstra upp så mycket på sommaren o va i full liv o rörelse för att på hösten/vintern va nästan tomt!

Nu håller jag på o förbereder lite inför grillningen i skräckleparken! Jag håller på o göra potatishalvor i ugnen till köttet som ska grillas i parken! Är hur hungrig som helst just nu, men men....den som väntar på nått gott!!!! :D

/Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?