Lugn dag vid vänerns fina brus

2009-08-06, 13:34:47 / Kategori: Allmänt
Idag gick jag ner till Vänern o satte mig i Skräckleparken! Tog med mig boken o mp3.n o vatten. Det var många andra som hade tänkt samma tanke :) Det är så härligt när det är fint väder!!! Man blir gladare då! Så fint det var där, jag satt vid båtarna o såg även lite fisk hoppa i vattenytan. Det var några som skulle bada också. Tjejen var modigare än sin badkruka till kille :P

Igår åkte jag till Göteborg o spelade tennis med Björn! Jag blev sopad på banan. Förlorade stort kan jag säga, men vad gör det...skoj var det ändå!!! :)

Nu är det bara drygt två veckor kvar tills verkligheten börjar igen! Hur ska man göra för att orka med annat när man jobbar?! Något tips, för antagligen blir man helt slut o sen orkar man eller inte känner för o göra så mkt när man väl har kommit hem o då försvinner ju all tid iväg på bara ingenting!

Pratade med syrran igår på bussen, hon lagade en massa mat för att frysa in o bara kunna ta fram som lunch. Smart idé.

Tänkte att jag skulle iväg till gymmet, tror ni man pallar det?! Ja, fortsättning följer säger jag bara :P

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?