Tisdag - one week later

2009-08-18, 11:34:26 / Kategori: Allmänt
Superfint väder idag! Soligt med klarblå himmel, dock lite små vita fluffmoln :) Om en vecka börjar jag jobba, börjar på måndag :) Ser fram emot det, ska bli skönt att få det bättre ekonomiskt samtidigt som det är skönt att få mer erfarenhet o komma in mer i jobbet! 

Igår var jag o tränade en timme på gymmet! Det får nog bli varannan dag träning skulle jag tro, för annars sliter man ut kroppen o får ingen ork över till annat! Så imorrn är det träning igen om jag inte får ett ryck som gör att jag bara måste träna idag :P

Idag åker Sandra o hennes Mikko till KRETA! Hoppas dem får det underbart där :D 

Jag köpte svart fär igår som jag tänkte måla på mitt snedtak ovanför sängen. Sen är det tänkt att jag ska måla ett mönster i guld på det!!! Ser fram emot tills jag ska börja med det! Blir nog kanonfint :)

Gardiner är nått som jag inte ens har fått upp än i min lägenhet :( Det får bli en annan dag, jag vet ungefär vad jag vill ha, men alla gardiner man hittar är i stort sett bara vepor o jag vill ha en kåpa istället för det går inte o ha längre här eftersom jag har skrivbordet vid fönstret o så...

Kramis ♥





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?