Tisdag

2009-08-04, 17:22:43 / Kategori: Allmänt
Tvätt, plocka o rensa kläder samt träna har vart dem grejjorna som jag har pysslat med idag. Var på gymmet o tränade också, det var en tjej som var jättetrevlig där för jag visste inte hur en maskin funkade o hon berättade glatt det! :) Se vad jag ska träna imorgon! Det blir kanske ngt pass då, eller så ska jag gå en promenad eller nått sånt!

Nu är det fint i min lägenhet! Städa golven gör jag förmodligen imorgon!

Igår var bussen försenad till göteborg för precis när vi hade kommit ut på motorvägen utanför Linköping så var det ett vägarbete så bara det tog fan en timme :P Jaja, inte mycke o göra åt det. Sen hade jag urtypen av stockholmare bredvid mig, blond tjej som var inom modebranschen...egentligen skulle man ju ha passat på o försöka få in en fot där :p Haha, hade nog inte passat mig ändå!!

Igår var det Lipstick Jungle o även detta avsnitt var superbra!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?