Update från LKPG

2009-08-02, 17:45:10 / Kategori: Allmänt
Lite update här från storstaden Linköping. I tisdags på kvällen blev det ett besök på cafét/puben vid Tannefors slussar. Löw var som vanligt där, men bara för o kolla läget! Vi träffade Eriks bror Anders o tillhörande Marianne! Jag blev lite yr i kolan :P Näe, men det blev allt 2 glas vin för min del!

I Onsdags cyklade jag på morgonen o sen så var det en runda på stan som stod på agendan, på kvällen blev det fiske  i Motala ström. På torsdagen var vi på kalas hos min kusin Leila för hon fyllde 12 år, i Motala. Tänka sig att jag hittade till dem med bilen fast det var så länge sen. Fiske blev det på kvällen/natten. Sen på fredagen blev det stan igen o sen Ikanohuset o så, lite spel på kvällen med föräldrarna o det var retrospelet som gällde! :) Det var skoj! Sen igår var det inte så mycket som hände. En sväng till Cloetta blev det o  det var hur mkt folk som helst så man kunde spy på det. Kön var hur lång som helst! Vi kom därifrån levande iaf :P Nästan lite som á la ullared! Kärringarna som kör med sina kundvagnar o egentligen borde det införas körkort på kundvagnar. :P Här var det dock såna korgar som var överallt o små barn som var som snoddar kring benen. Tur att man inte föll omkull :P Sen skulle vi se om det fanns ngn svamp i skogen men icke. Vi såg bara vildsvin som hade bökat runt i hela det skogspartiet vi var. Fiske i Värnasjön på kvällen/natten. Fick ingen fisk. Bara mört!

Idag, söndag har inte hänt speciellt mkt! Cyklade en sväng o imorgon hoppas  jag på att Carina o jag ska hitta på nått då!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?