14 februari = Alla Hjärtans Dag

2009-02-14, 12:42:33 / Kategori: Allmänt
Igår gick Nina, Sandra o jag på stan i Karlshamn o sen på kvällen åt vi på en Thairestaurang. Det var mysigt o på bordet fanns det ett stearinljus som bara rann o blev så där snyggt så det kändes nästan som att vi var på en stor skuta... det blåste nånstans ifrån på ljuset...var därför! När vi kom tillbaks till tjejlyan kollade vi först på filmen "Halloween" jag tyckte det var skitläskigt o satt med en hjärtekudde i knäet. Skrek till lite när det blev läskigt...Nina o Sandra bara skrattade :P Skulle jag nog med ha gjort om jag var i deras skor. Sen blev det "Interview with the legend" Det var lite segt så jag somnade till lite o Nina bara gaaahhh o jag vaknar ju till, blev ju skiträdd!!! Sen var det sovtajm o jag vaknade flera gånger av att det var kallt eller så hade kudden åkt åt sidan. Sov på hjärtekudden ska sägas. Imorse vaknade Sandra o jag jättetidigt o vi väckte Nina, men hon ville ju inte gå upp o vi var ju hungriga så vi gjorde frukost o kollade på "Urban legends" Den var också läskig, men slutet var inte bra!!! Nu ska snart Sandra o jag bege oss hem! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?