Alla brev klara!

2009-02-16, 16:29:23 / Kategori: Allmänt
Nu är alla brev klara o ivägskickade. Sandra fick uppgiften att lägga dem på brevlådan för det var ändå på vägen hem. Vi var hemma hos mig o fixade med det. Imorrn kommer Alfons hem till Sandra, äntligen! Hon som har längtat så!!! Mysigt värre... :D Snart är det dags för mitt aerobicspass, det är idag som jag avgör om jag ska fortsätta med det eller inte. Tänkte ge det idag med o om det inte är bra då så lägger jag ner det. Styrelsen för hkif ska tydligen komma o det känns ju mindre bra, men det går säkert lysande ändå. Man måste ju tänka positivt, eller hur?! / Kramis

JAANA

Yes, positivt tänkande ska de va ;D



2009-02-16, 16:36:26 URL: http://jaanas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?