Äntligen hemma, men ska snart iväg igen :P

2009-02-23, 17:15:57 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma från Göteborg! Jag var på en anställningsintervju på en privat klinik där. Vi får se hur det går, för detta var bara en förstaintervju, att dem ville ha ett ansikte på den som skrivit brevet o så.

Sen har jag även vart i Alingsås, fiskat o träffat Richard!!! Det var jätteskoj att fiska, mysig söndag måste jag säga...vi fick 6 napp o alla var gäddor. Den första var den största också o den vägde 4,28 kilo! Men vi släppte i alla gäddor igen :P Snällt va?!







Här kom även en bild på den första o största, gammelgäddan :P

/ Kramis

Sandra Torefalk

My god! Den var inte liten den, att du vågar hålla i den..gaah! jag hade nog varit livrädd!



2009-02-23, 17:22:23 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?