Försökte leka receptionist idag :p

2009-02-11, 19:47:22 / Kategori: Allmänt
Klinikdags igen :D Ja, jag var placerad i receptionen idag o det roligaste vi hade att göra där ute var att leka med luckan :P Haha, man kan säga att jag inte var så smart idag så jag tänkte ju inte på att det kom fler patienter så jag råkade stänga luckan ....hehe! På eftermiddagen hade jag administration o då passade jag på att ringa patienter. Jag har nu fixat så att nästa klinikdag är fullbokad o dagen efter det är det 3 patienter. Skönt o få fixa lite sådär, men samtidigt var det segt. Man tittade på klockan ganska frekvent!!! Imorrn är det provintervju som gäller! Äntligen kan vi sätta igång med c-uppsatsen! Vi skulle fixa vissa grejer ikväll som vår handledare tyckte att vi skulle ändra. Vi måste fixa en bandspelare imorrn också. Är rätt trött idag med, tänk att det är så alla dagar hehe...det är bara klockslaget som skiftar :P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?