Fredag!!!

2009-02-06, 23:48:33 / Kategori: Allmänt
Idag åkte Richard hem så jag har passat på o träna...alltså med andra ord cyklat o det är skumt väder idag med nån sorts fuktighet, men det regnar inte. Sen har ajg städat hela lägenheten. Har till o med hunnit med en promenad med Jakob nu på kvällen o sen när jag kom hem tittade jag på filmen "En djävulsk romans". Har för mig att jag faktiskt har sett den en gång, men hade nog glömt bort det :P. Kände igen den iaf!!! Ikväll så var mamma, min syrra o hennes barn i Cloetta center o kollade på Disney on Ice o jag fick höra att kottarna var väldigt lugna av sig o Emelie ville bara va hos mamma hela tiden, alltså mormor då ju :p Är ni med hehe!!! Snart är det semledagen o då blir det fullt ös i Linköping för min syrra i hennes café...kommer ju gå åt som smör i solsken ju haha!!! Skönt måste det ju ändå va i såna fall med en sån hektisk dag när andra dagar står lite mer stilla. Eller det är ju alltid stammisar, men det är kul med lite liv o rörelse!!! :D / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?