Har inte ens börjat packa än :P

2009-02-19, 20:33:54 / Kategori: Allmänt
Detta är ju inte riktigt likt mig att jag inte ens har börjat packa inför resan imorgon! :P Jag brukar alltid vara flera dagar i förväg med såna saker...jag antar att jag har börjat lära mig lite, men det är faktiskt rätt så kul o börja tidigt för är det nått man längtar efter o göra så känns det som om det går fortare då. Det kanske bara är jag som tycker så :D

Imorgon är det etisk reflektion o jag undrar vad det är vi ska diskutera då för vi har nämligen inte fått nån uppgift i form av en artikel eller så...vi brukar alltid annars få det!

Ikväll blev det fruktsallad o jag fattar inte hur detta funkar, varför får man jämt samtal när man ska titta på tv, jag menar det är inte så jätteofta jag tittar på tv så när jag väl ska göra det så går det inte.....tja, jag tror det inte är meningen att jag ska se nått program helt enkelt :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?