Jakob o mormonerna

2009-02-10, 21:46:37 / Kategori: Allmänt
Jag gick på en promenad med Jakob igårkväll o då frågade han mig om mormonerna hade vart på besök hos mig o det har dem ju inte. Men tydligen hade de vart hos Jakob. De frågade honom "vad tror du på?" o han svarade "välfärd..." haha o sen så hade de även med sig en bok o Jakob kunde ju inte låta bli o jävlas med dem lite när dem sa att denna boken hade dem fått av Gud o då sa Jakob " inte visste jag att Gud kan svenska!" HAHAHA!!!! Han är ju hur rolig som helst o det är underbart att ha han som kompis hehe :P Nu har jag spelat innebandy o volleyboll!!! Är helt slut o imorrn är det klinik, men jag är förpassad till receptionen :P Skönt på ett sätt faktiskt, där ute är iaf radion på så man kan chilla lite!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?