Kära hjärtanens!!!

2009-02-14, 23:59:07 / Kategori: Allmänt
Idag vid ja, vet inte vad klockan var så ringer mamma o säger att ett blombud har ringt henne haha, men blommorna var till mig o de ställde dem utanför min dörr....de ville nog bara säga det! Jag ville ju hem med en gång!!! Sandra o jag skulle med tåget som gick 13.30 o så skulle Nina köra oss till stationen o så kommer det en ambulans i häcken o sen så tänkte Nina att ah, jag kör in här på denna gatan o vad gör inte ambulansfan då....jooo då ska den också in på samma gata o så var det möte samtidigt o det höll nästan på o bli kaos. Sen när ambulansen hade kört om o så, så körde Nina lugnt där inne o sen så möter vi ambulansen igen, ja då hade den vänt för de hade nog kört fel o vi åkte ju i en gul audi o det är ju inte så vanligt så de bara kollade på oss o skrattade lite o jag satt o höll på o skratta ihjäl mig....haha!!! Sen när jag kom hem hit till min lilla lya så mycket riktigt stod det blommor vid min dörr o det var en jättefin rosbukett med ett jättemysigt kort till... Du är helt underbar min snygging!!! Kan inte fatta det :D Nu ikväll har det vart myskväll hemma hos Sandra. Vi lagade flygande Jacob o så målade vi naglarna o hade oss...o kollade på melodifestivalen. Lilli o Sussie var med, dem lyssnade jag mkt på när jag var liten :P Coolt att de har gjort comeback, men de kunde faktiskt inte sjunga så bra...men de gick vidare till andra chansen som går av stapeln i Norrköping!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?