Kyrkan är bokad :D

2009-02-09, 12:54:17 / Kategori: Allmänt
Wohoooo!!!!! Kyrkan är bokad. Jag kom på det när jag skulle ut o cykla att jag skulle ju åka till stan o kika in på pastorsexpeditionen. Några i klassen har tjatat om att vi måste boka kyrkan snart o idag gjorde jag det. Kvinnan jag pratade med var hur trevlig som helst! Hon sa att egentligen är det ju högskolans präst som man ska vända sig till så ska han ta kontakt med oss, men vet du... "jag fixar detta!" Så det blir alltså den 29 maj klockan 10.00 i kyrkan! Förmodligen riger högskolans präst o pratar med mig nån dag... oj nu ringde det precis...dolt nummer haha, när man talar om trollen! Trodde jag haha, näe det var från synsam o deras sms-tjänst funkade tydligen inte så de ville bara säga att mina linser har kommit! Det får bli morgondagens projekt att hämta dem :D Åh vad skoj det ska bli när man äntligen är klar här i Kristianstad med studierna. Jag längtar så mkt efter att få flytta så ni anar inte...dagdrömmer om det hehe!!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?