Ledig dag...regn o rusk o lite snö

2009-02-05, 12:59:17 / Kategori: Allmänt
Igår var det en bra föreläsning, så alla ni som inte kom missade något. Till slut var vi bara 8 kvar för många hade missat att den höll på till 15.00 o inte till 12.00 inklusive jag själv. Hon som höll i föreläsningen var riktigt med i tiden o hade till o med relaterat mycket saker till tandvården även om hon inte visste så mycket om just det ämnet, så hade hon letat fram saker. Detta tyckte jag var väldigt skoj, för många föreläsare bryr sig inte om det. De kör bara sitt gamla vanliga race. På kvällen gick Richard o jag in till stan o åt middag på Garvaregården o då började det snöa...fint var det!!! :D O sen när vi kom hem blev det film American pie "The bandcamp". Idag är det lite uschigt väder o det ska bli såå skönt när solen tittar fram o man äntligen får lite vårkänslor o blir mindre seg så det är positivt att det blir ljusare o ljusare, närmare bestämt 3 minuter varje dag :D Härligt värre!!! Nu ska vi snart gå på en promenad! Ska bli skönt o komma ut lite!!! Stökigt är det här hemma, men jag får väl ta en svängom med dammsugaren imorrn eller så! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?