Lina har fått tillbaks sin bra grej på bloggen!!!

2009-02-18, 18:43:14 / Kategori: Allmänt
Nu har jag äntligen fått tillbaks min bra sak på bloggen! Där man kan ändra texten o så...idag fick jag lov o tvätta om det jag tvättade igår för jag skulle sätta igång ugnen o jag tänkte inte på att det hade runnit över från fiskgratängen som jag gjorde en annan dag, ost....så det blev fan ett stort rökmoln härinne i lyan....så kläderna luktade så jaa, vad ska man göra....jo, det är bara göra om - dubbelt arbete älskar jag förstår ni :P

Vi har haft föreläsning om stroke idag o sen har sandra o jag kopierat o vidimerat våra examensbevis o sen så har jag vart ute o gått en liten runda med alfons o sandra. Han blev så glad o jag tyckte han var skitsöt!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?