När kommer våren?

2009-02-13, 08:41:16 / Kategori: Allmänt
För några dagar sen var det skönt o man trodde att våren äntligen var på väg, men icke...för i tisdags började det på kvällen att snöa i mängder o morgonen efter var det alldeles vitt ute. Det har minsann hållit i sig o jag tror inte att det har varit så mycket snö nån gång under min studietid här! Knasigt, jag tror vädret är förvirrat eller? Haha!!! Idag ska Sandra o jag till Karlshamn. Vi tar tåget dit, men jag har inte ens börjat packa än...för jag vet inte vad jag ska packa! Smart va :P Åt bovetegröt med blåbär o passionsfrukt till frukost idag! Mums!!! Många gånger så tänker folk helt fel o man vågar inte riktigt göra saker o till dem kan man ju säga "What do you wanna do, look at life or live it?!" Det citatet är något att reflektera o tänka över. För många beslut gör man kanske inte alla gånger för sig själv. Visst ska man tänka på andra, men man måste faktiskt tänka på sig själv också ibland! Imorgon är det alla hjärtans dag o det är därför vi ska åka till Karlshamn idag, jag längtar!!! Vi hade tänkt göra stan o sen ska vi även laga mat o mysa. Förhoppningsvis blir det även en kvällspromenad, hade vart skoj! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?