Powerwalk + intervju!

2009-02-19, 15:06:01 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade jag pigg som en lärka klockan 8.00. Så jag åt frukost o tittade lite på the voice på kanal fem. Gick sen en powerwalk i snöyran. Tränade lite styrka här hemma! :D Sen duschade jag o sen gick jag till skolan. Vi skulle intervjua en till inför vår studie. Så idag var pilotintervju nr 2. Det gick ju bra detta o jag tror minsann att det kommer bli hur kul som helst med denna c-uppsatsen trots att det innebär en hel del jobb :D

Nu har jag suttit o pluggat scaling! Jag ska ju va handledare för år 1 nu på måndag hela dagen o jag har fått reda på att dem har scaling på fantomgubbarna då. Ja, men det ska nog också gå bra! Lägger även in musik på min mp3 från datan för jag ska ju ut o resa som en ping-pong boll nu den närmsta veckan, hit o dit! Haha!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?