Snöbollskrig?

2009-02-12, 21:47:32 / Kategori: Allmänt
Idag när Sandra o jag var i skolan så var vi på väg o pulsade i snön från Metropol till hus 18 o då var det nåra killar framför oss som höll på o lattja med snön. Till slut kom det ju en snöboll o den var inte långtifrån att träffa oss så jag med mitt temperament rafsa ihop snö o gjorde en snöboll o kastade efter dem...den kom nåra meter bara o dem skrattade så dem höll på o dö o jag gjorde det med :P Haha!!!! Snacka om lyckat, ja eller hur?! Nu är jag precis hemkommen från att ha varit ute i kylan på en promenad med Jakob, alltid lika skönt o bara snacka av sig! Listerinepaketet kom idag, jag har nämligen blivit med i något som kallas listerinevännerna o då får man produktprover o sen ska man dela ut det till sina vänner o såna man halvkänner o sen ska de få säga vad de tycker. Efter det ska en blankett fyllas i angående svaren. Skoj :D Fick förstårs en stor flaska till mig själv som tack :D Imorrn bär det av till Karlshamn för o hälsa på Ninis för hon har ju flyttat ihop med sin kille Fredrik där. Ska bli spännande o se hur hon har inrett lägenheten o hur den ser ut etc. / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?